wtorek, 3 stycznia 2017

Poszukiwania

Długo poruszałam się jak dziecko we mgle, jakby obwodnicami... ale taka jest najwyraźniej moja droga.  Punktami na mapie były miejsca, o które się ocierałam. Do tej pory próbuję je układać. Obraz się zmienia :)
Przede wszystkim, należy wspomnieć, że kilka lat wcześniej, zanim rozpoczęłam moją świadomą wędrówkę... życie wyrzuciło mnie z torów. To przypominało upadek z karuzeli, po wylądowaniu i rozeznaniu w sytuacji uświadomiłam sobie, że znalazłam się na bocznicy kolejowej i nie mam pojęcia w którą stronę jechać … Poczułam się sama. Zdezorientowana. Opuszczona. Wtedy nie wiedziałam, że mam w ręku mapę, że obok mnie stoi najlepszy z przewodników – Moja Dusza. A... żeby nie trwać w bezruchu, złapałam przypadkowy pociąg. Tak trafiłam na blogi, gdzie poznałam niesamowitych ludzi, którzy są ze mną do dziś. Tam przerobiłam moją traumę. W tym czasie dużo czytałam, nadrabiałam zaległości filmowe. Zaczęłam dostrzegać piękno natury, zaczęłam ją fotografować. Zaczęłam dostawać sygnały, że nie jestem sama...
Bardzo intrygowała mnie kwestia duszy, ale nie potrafiłam niczego co do mnie przychodzi dopasować do siebie. Wielokrotnie zwracałam się w myślach do Mojej Duszy i pytałam... Gdzie jesteś? Bo że była... nie miałam wątpliwości. Zaczęłam dopytywać się intensywniej, nadawałam sygnały. Nie potrafię powiedzieć dlaczego, ale wykluczałam porwania. W pewnym momencie Moja Dusza odpowiedziała mi piosenką Bang My Head - David Guetta. I właśnie... pisząc powyższe słowa, uświadomiłam sobie wyraźnie. Ona zawsze była ze mną. Nigdy mnie nie opuściła, tylko w pewnym momencie wycofała się, odsunęła, zamilkła. Zatrzasnęła się w moim sercu, wkładając mi klucz do rąk i czekała jak obrażone dziecko... aż uświadomię sobie, jaki noszę skarb.

1 komentarz:

  1. Bang My Head

    Byłam uwiązana, byłam zmęczona
    Tak długo nie widziałam światła
    Myślałam, że przegrałam moją walkę
    Nie potrafiłam odnaleźć drogi powrotnej do domu
    Odnalazłam światło uwalniając je ze mnie
    Byłam uwiązana i zmęczona
    Czekając na światło.

    Uderzam głową o ścianę
    Kręci mi się w głowie, teraz wiem, że nie upadnę.
    Wzniosę się ponad to wszystko
    Odnalazłam to czego szukałam
    Choć kręci mi się w głowie
    Powinnam polec i uderzyć o podłogę
    Zamiast tego wzniosłam się ponad to!

    Oh, oh, oh
    Uderzam głową o ścianę
    Oh, oh, oh
    Zamiast tego wzniosłam się ponad to!
    (Uderzam głową o ścianę)

    Gdy wydaje Ci się, że się poddajesz
    Wiedz tylko, że może wydawać Ci się,
    że umierasz, lecz nie umrzesz.
    Czujesz jak uwalniasz z siebie miłość
    Gdy już myślisz o poddaniu się, nie rób tego!

    Uderzasz głową o ścianę
    Kręci Ci się w głowie,
    Lecz nie będziesz się czołgać, nie upadniesz!
    Wzniesiesz się ponad to wszystko
    Odnajdziesz to czego szukasz
    I choć kręci Ci się w głowie
    Myślisz, że uderzysz o zimie
    Zamiast tego wzniesiesz się ponad to wszystko

    Oh, oh, oh
    Uderzasz głową o ścianę
    Oh, oh, oh
    Zamiast tego wzniesiesz się ponad to wszystko
    (Uderzam głową o ścianę)

    Mam połamane skrzydła
    Próbuję, próbuję
    Nikt nie wychodzi
    Och, lecę, lecę!

    Uderzam głową o ścianę
    Kręci mi się w głowie, teraz wiem, że nie upadnę
    Wzniosę się ponad to wszystko
    Odnalazłam to czego szukałam
    Choć kręci mi się w głowie
    Powinnam polec i uderzyć o podłogę
    Zamiast tego wzniosłam się ponad to!

    Oh, oh, oh
    Uderzam głową o ścianę
    Oh, oh, oh
    Uderzam głową o ścianę
    Uderzam głową o ścianę
    Zamiast tego wzniosę się ponad to!

    OdpowiedzUsuń