niedziela, 10 maja 2020

Wrażeń dostatek. Mój wolny czas, czas od stycznia do maja, czyli okres ostatnich 3 miesięcy, poświęciłam konkursowi "Jaki to grzyb?" i zagadkom grzybowym zamieszczanym na stronie fb - nagrzyby.pl.  Z braku żywych doznań w naturze, gdyż okres zimowy i susza nie sprzyjały... poznawałam rozległości grzybowego świata. Na początku z dystansem, później spokojnie, a pod koniec wkręciłam się na maxa. Porwała mnie różnorodność, zaskoczyło morze gatunków, o których istnieniu nie miałam pojęcia. Wertowałam atlas (a miałam jeden), przeczesywałam sieć, czytałam opisy, porównywałam obrazy...  Wydawało mi się, że nie mam szans, nie mam natury zawodnika, nie lubię się ścigać i zawsze brakowało mi wiary w siebie, ale w pewnym momencie pomyślałam: "A właściwie dlaczego nie? Dlaczego nie ja? Przecież mogę to zrobić. Potrafię się przyłożyć i dać coś z siebie". W efekcie wygrałam.
Zagadki pojawiały się nieregularnie, o różnych porach dnia i nocy. W postaci zdjęć. Łącznie w ilości 234.
W zaciętej rywalizacji, szczególnie w ostatniej fazie konkursu, dwie osoby zdobyły zdobyły tę samą ilość punktów. Nagrodą była możliwość wybrania dowolnego produktu z internetowego sklepiku. 
Wybrałam nożyk. Nożyk z pędzelkiem. Nożyk z napisem Aga Grzybiara. 

P.S. Trochę przesadziłam, zabawa zajęła mi część wolnego czasu. Tak czy owak... nagroda dotarła ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz