środa, 24 maja 2017


               Czas i pora. Pora (się) ułożyć. Pora (się) odnaleźć.
Czas przekładania, sortowania, porządkowania, czas temperowania... od czegoś trzeba zacząć :))) 

Moim celem jest nawiązanie i podtrzymanie kontaktu z własną duszą. Nie mam pojęcia jak to zrobić.

Proszę o pomoc towarzyszące mi Anioły. 2 i 4 to dobry dzień, zgodnie z numerologią Doreen Virtue, sekwencje liczb 2 i 4 są znakiem od aniołów, które mówią, że właśnie teraz ściśle ze mną pracują, wzmacniając mój cel. Poza tym, numerologicznie (2+4+5) znowu daje mistrzowską 11

Od czego mam zacząć (?) pytam ponownie. Zacznij od Bacha... przypływa w dobrze znanym utworze .

Nie daje mi spokoju piosenka, którą zamieściłam w dniu odejścia Zbigniewa Wodeckiego "Znajdziesz mnie znowu". Zastanawiam się, dlaczego ją wybrałam. Zbyt wesoła i jakby... delikatnie mówiąc... niestosowna. Sama nie rozumiem. Wracam do tekstu, słucham, po raz nie wiem już który i nagle przychodzi podpowiedź i zrozumienie przekazu. 

Poszukaj muszli...

Zaglądam do Słownika Symboli Władysława Kopalińskiego. Czytam, że muszla jest m.inn. symbolem duszy ludzkiej, symbolizuje nieśmiertelność i długowieczność... Słownik odsyła mnie do perły. Dalej czytam o muszli małża, że jest talizmanem bogactwa i wiedzy, świadomości i światła. 
Wraca sen, w którym widziałam małże... Perła w muszli jest symbolem duszy ludzkiej w ciele. 
Czytam, układam, słucham... A w głowie mi dźwięczy:
(...)
 że znajdziesz mnie znowu

zatrzymasz przy sobie
(...)

I nagle mam. Mam to odkrycie!  
Największą, najpiękniejszą i najcenniejszą perełką jest moja dusza :)
To Ona mi bezustannie śpiewa, to Ona, odpowiada mi kolejną, dobrze znaną piosenką 
 Z tobą chcę oglądać świat"
... i kolejną... 
...i płyniemy leciutko...
...i tęsknie... 
I to właśnie jest … Embarras!

4 komentarze:

  1. Znaki, znaki - są zawsze ale nie zawsze je dostrzegamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... Znaki, to mowa Wszechświata. Bo wszystko do nas mówi, ale nie zawsze potrafimy słuchać. Musimy się otworzyć i dać coś od siebie. Ważna jest obustronna komunikacja, chęć podtrzymania "rozmowy" i rozwijania relacji :)

      Usuń
  2. Irena Santor i Zbigniew Wodecki - Walc Embarras
    https://www.youtube.com/watch?v=8XcMSzIKvwQ&list=RD8XcMSzIKvwQ

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?time_continue=90&v=-BQMgCy-n6U

    Znajdzie się dla nas miejsce,
    gdzieś jest dla nas miejsce
    spokojne, ciche, na świeżym powietrzu
    czekaj na nas
    gdzieś

    Znajdzie się dla nas czas,
    pewnego dnia czas dla nas,
    czas razem z czasem do wykorzystania
    czas na spojrzenia, czas na troskę
    pewnego dnia

    Gdzieś
    Znajdziemy nowy sposób, by żyć

    Znajdziemy sposób, by wybaczyć
    gdzieś

    Znajdzie się dla nas miejsce,
    czas i miejsce dla nas.
    Weź mą dłoń i już będziemy w połowie drogi
    weź mą dłoń, a zabiorę cię tam
    jakoś
    kiedyś
    gdzieś

    OdpowiedzUsuń