sobota, 27 maja 2017

Kolekcja Ser©...owA

Okaz 1. Ogniste Serce Pellegriny

7 komentarzy:

  1. Wzruszyłaś mnie i sprawiłaś radość! Dziękuję Ci :-)))
    Zauważyłam i ucieszyłam, że post jest o 11.11. Ja tez lubię poczekać na dobre liczby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poczekać na dobrą godzinę :)
      To ja dziękuję serdecznie, Twoja fotka bardzo mnie cieszy, bije z niej niesamowicie pozytywna, ciepła energia, obawiam się że długo nic jej nie przebije. Pomyślałam, że można ją powielić, zrobić odbitki i rozdawać ją wszystkim ludziom, którzy czują się samotni, którym brakuje ciepła i którzy samodzielnie nie potrafią go wytworzyć.

      Usuń
  2. Tak, Pellegrina to osoba o górącym sercu. Przepadam za jej notkami!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tajemna Pani:)
      Trudno uchwycić nieuchwytne, ale ta Fotka wiąże się z Wyjątkową Istotą i to jest piękne. Tytuł, oczywiście nie jest przypadkowy :)
      Zapraszam i Ciebie do udziału w zabawie. Poszukuję wyjątkowych serc do mojej kolekcji. Jeśli spotkasz, trafisz na takowe podczas swoich wędrówek... zrób koniecznie fotkę :)

      Usuń
  3. Dziewczyny i Kobiety - rozpieszczacie mnie. Przytulam wirtualnie ale czule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól się porozpieszczać Pellegrino. Pozwól nam, pozwól sobie :)))
      Masz ciepłe serce i do tego otwarte. To miłe bardzo...
      Przytulam się i posyłam buziaka:* Energia nie ma granic, a w Twoim wypadku to energia zwrotna, co (siejesz)wysyłasz... to zbierasz :)

      Usuń