sobota, 14 maja 2022

I zaczął mówić do mnie...

W moim ogrodzie, przy siatce ogrodzenia, pojawiła się nieznana mi dotąd roślina. Nie potrafiłam sama, więc... zrobiłam fotki i wysłałam do znanego specjalisty od dzikich roślin, Łukasza Łuczaja, z prośbą o rozpoznanie. Okazało się, że to dzięgiel leśny, popularna i znana od dawien dawna, ludowa roślina lecznicza. 


Szukając w necie informacji odkryłam, że jedna z jej odmian, arcydzięgiel, nazywana jest Zielem Ducha Świętego, a także wskazówkę "poddaj się prowadzeniu Ducha Świętego, pozwól jemu decydować, gdzie powinnaś pozostać." Poprosiłam o jaśniejszy sygnał. Dzisiaj z rana trafiłam na horoskop półroczny, w którym znalazłam jasną wskazówkę odnośnie tego, co mnie w najbliższym czasie czeka, a jest to... PRZENIESIENIE.

Tak się składa, że w pracy ktoś głośno wyraził chęć, żebym dołączyła do jego zespołu. Oczywiście, jak to ja, miałam obawy, czy podołam, czy jestem w stanie nauczyć się nowych zadań. Dużo myślałam i dzielnie... postanowiłam poddać się prowadzeniu. Niech się dzieje wola nieba :)))

2 komentarze:

  1. Pamiętam arcydzięgiel z czasów bywania u babci. Dziadek podkręcał nim smak księżycówki a babcia dodawała do placka.

    OdpowiedzUsuń