czwartek, 17 listopada 2016


 
Wczoraj miałam różowy dzień i mimo tego, że za oknem panowała szarość, moja dusza trzepotała skrzydłami radośnie. Od rana.  Słowa ułożyły się w wiersz:


Moja dusza ma dzisiaj kolor różowy

tańczy od rana
i
 jest rozśpiewana

jest! 

powiewa szalem zwiewnym
mgiełką
z sukna różowego
pachnące kwiaty w skrzydła wplata 
lekko przecina przestworza
pełna miłości do świata 

***


P.S. Polecam/ zachęcam:  Zdecyduj, że dzisiaj jest Twój dobry dzień.
  http://pieknoumyslu.com/zdecyduj-dzisiaj-twoj-dobry-dzien/            

2 komentarze:

  1. różowy dzień, różowa dusza i...różowy wiersz:)pięknie, lekko, radośnie...:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Amasjo :) Miło Cię czytać. Rano pomyślałam o niebieskim dniu i proszę...
      Tak się cieszę :)
      Posiedziałam z Tobą- Amasją Niebieską na pięknej plaży. Super!

      Usuń