wtorek, 13 lutego 2018


15 komentarzy:

  1. Milczenie nieraz więcej warte,niż tysiące słów

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. inaczej, ale jakoś tak...

      Usuń
    2. nie wie Pani jak jest u Niej ? jakoś to za mało by było ale...przepraszam...nie mam ochoty na ...ludzie mnie nie rozumieją wszak...

      Usuń
    3. Zgodzę się, że jakoś to za mało, ale... gdy się ma w około cały świat, czy trzeba czegoś więcej?
      Ludzie to my, ale to oni biegną, za czymś gonią i nie potrafią się zatrzymać, spojrzeć z uwagą w mijanego człowieka. Nie chcą poznać, a co dopiero zrozumieć...

      Usuń
    4. jak dotąd nie znalazłam w życiu czasu by zrozumieć innych. Wciąż próbuję odpowiedzieć sobie na kilka , mnie dotyczących pytań, bezskutecznie.
      Ładny ten Pani minimalizm.
      Kluczem do mojego serca nie jest milczenie. Jest drugie serce.

      Usuń
    5. Wystarczy pokochać siebie, a inni są tacy jak my...
      Moje serce jest otwarte i może pomieścić wiele serc lub przynajmniej wyjść innym na spotkanie, bo nie ma piękniejszych spotkań :)

      Usuń
    6. Niedawno zdarzyło mi się wziąć do ręki poradnik, niczym Pani słowa, ostateczne. Efekt zerowy.

      Usuń
    7. Też czytałam "dobre rady", wiele dobrych rad, ale polecam to, co i Pani poleca, bezpośredni kontakt. Nie z poradnikiem, ale z człowiekiem.

      Usuń
    8. ...człowiek , siebie mam na myśli, tak poubierany w przyzwyczajenia, ulubienia,stereotypy że na widok kogoś z poza, odwraca się i zostawia go tylko z psami, które bronią dostępu. Nie bym próbowała ,że to coś złego. Innego to coś. Bardzo innego.

      Usuń
  3. "Mowa jest srebrem a milczenie złotem", czyżby złoto było kluczem do serca?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak być może, wszak istnieją złote zamki...i klamki. I szczerozłote serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, tak! Zgadzam się! Zgadzam się, ale cóż, jestem gadułą. Pewnie wstyd!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty... uwielbiam Twoje gadulstwo i kiedy się wybiorę na spacer, zajrzę do Ciebie na pogaduchy :)

      Usuń