środa, 27 czerwca 2018



... są ... takie miejsca... :)

7 komentarzy:

  1. To prawda, dobrze prawi poeta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze prawi, i dobrze się... go... czyta :)
      Mam już dwa tomiki wierszy i mam ochotę na więcej.

      Usuń
  2. Prawda!!!
    Bardzo serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowałaś mnie do poczytania Jego poezji i cytatów. Moje klimaty! W poezji ,moja dusza śpiewa'.
    Pięknego lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Dag - obie mamy śpiewne dusze :)
      Letniego rozśpiewania!

      Usuń
  4. Lato, lato wszędzie...miłego lata życzę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, już pełno go wszędzie... :)
      Pogodnego i szczęśliwego lata dla Ciebie, Tajemna Pani.

      Usuń