niedziela, 6 listopada 2022

                                                              Jeśli wołasz mnie - jestem tu.

"Jestem pewien, że można ze snów

Stworzyć most, co granice pokona

Dwojga dusz... "


Stworzyć most, co granice pokona Dwojga dusz..

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,teatr_piosenki_mlyn,jestem_tu.html

Jestem pewien, że można ze snów Stworzyć most, co granice pokona Dwojga dusz.

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,teatr_piosenki_mlyn,jestem_tu.html

3 komentarze:

  1. „Wybieram miłować Cię w ciszy...
    Bo w milczeniu nie znajduję odrzucenia,
    Wybieram miłość w samotności...
    Bo w samotności nikt Cię nie posiada oprócz mnie,
    Wybieram uwielbiać Cię na odległość...
    Bo odległość ochroni mnie przed bólem,
    Postanowiłem pocałować Cię na wietrze...
    Bo wiatr jest łagodniejszy niż moje wargi,
    Postanawiam trzymać Cię w moich snach...
    Bo w moich snach nie masz końca. "
    — Rumi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne słowa, godne poety. Niestety nie znam innej twórczości autora. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zagłębić w twórczość tego ponadczasowego poety. „Nasza największa siła leży w delikatności i czułości naszego serca.” „Miłość jest morzem, w którym intelekt tonie” Rumi. Znam tylko te cytaty. Wiem, że są już polskie wydania jego utworów więc ..szukam :-)

    OdpowiedzUsuń