niedziela, 7 lutego 2021

 ′ Mam mnóstwo porażek.., ale każda porażka mnie czegoś uczy.., a to oznacza, że to nie jest tak naprawdę porażka, tylko nauka. W każdej awarii istnieje również bardzo realna możliwość znalezienia małych perełek - kilka małych elementów, które można wyciąć, rozwinąć i oprawić. I tak, zachęcam do wychodzenia z przywiązania (...) Zamiast tego, wejdź w podniecenie nieświadomości. Zbuduj listę ′′ co by było gdyby ′′ (...) Odpuszczanie jest ważne w wielu aspektach życia, dlatego odpuść sobie, zostań odkrywcą, poszukiwaczem przygód, rozwiązującym problemy. Skocz z klifu w nieznane, wypłyń w ocean i znajdź nowe ziemie.., i ciesz się procesem."

 
 Claire Benn

2 komentarze:

  1. Skakam z klifu w nieznane i nie wypływam. Tonę, duszę się, pogrążam. Mnie porażka nie uczy pewnie Claire mówi o czymś innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzyło mi się skoczyć... i żyję, wypłynęłam, ale nic nie przyszło łatwo. Prawdopodobnie chodzi o zaufanie (w) życiu, o ciekawość, tajemnicę, ekscytację, o radość odkrywania nowych lądów. Jednak jestem za tym, by działać rozważnie i na spokojnie...
      Jestem zdecydowanie "piecuchem" i lubię czuć się bezpiecznie.

      Pozdrawiam cieplutko Pellegrino :)

      Usuń