czwartek, 17 lutego 2022

Życie mówi obrazami... i wyraźnie naciska. 

Wstałam późno, zmęczona. Śniła mi się moja mama, która ostatnio przechodzi jakieś zawirowania zdrowotne. Pomyślałam, że poczuła się lepiej, skoro już krząta się w ogrodzie. Była smutna. Oglądała kwiaty, sadziła rośliny. Wyszłam do niej... dotykając liści, wskazała na wetkniętą w ziemię większą sadzonkę, ze słowami "miałam dać tobie, ale posadziłam u siebie". Wyglądało to na drzewko szczęścia, drzewo życia, symbol zdrowia, rodziny i połączenia z przodkami. Liść zobaczyłam w powiększeniu. Nie wiem dlaczego, ale we śnie pomyślałam, że to bez, kwiaty którego, uznawane są za symbole miłości i radości. W milczeniu wróciłam do siebie.

Miałam, ale nie dałam. I tak od pokoleń. 

Odkąd pamiętam wypatruję tej miłości i radości. Odkąd pamiętam... czekam :))) 

🔐 Dzisiejszy klucz pojawił się na sukience - kreacji modelki, na fotce zamieszczonej w przypadkowo (???) napotkanym artykule internetowego czytadła.

2 komentarze:

  1. Mam klucz- talizman od Babci, jest prawie identyczny jak ten na podkowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z pewnością talizman mocy, otwierający bramę wspomnień.

      Usuń